Senin, 04 Juli 2011

What's this blog made for...


And... I love to write, really... But sometimes I just don't know where n what to write for... I started with a diary, but that tiny book can't be with me everyday, even if it's just that small sized... Diary can be a place to write and hide ur stories... But u write and keep it just for urself, I realize... And I made this blog, so I can write down some stories, probs, n advices, most based on my real life, real probs, and real laughters even cries, to share with all of u guys, not to share my probs and sadness of curz, but to share any good values of life u could get from the scripts... And that's all...:)

Yaa... Aku benar-benar suka menulis... Tapi, terkadang aku tak tahu di mana dan untuk apa aku menulis... Aku mulai menulis pada sebuah diari, tp buku mungil ini tak bisa bersamaku setiap hari, walaupun dengan ukurannya yang kecil sekali... Diari bisa menjadi tempat kita menulis dan menyembunyikan cerita-cerita kita... Tapi, kamu menulis dan menyimpannya hanya untuk dirimu sendiri, ku sadari itu... Dan aku membuat blog ini, agar aku bisa menuliskan beberapa cerita, permasalahan, dan nasihat-nasihat, untuk dibagi kepada kalian semua, bukan untuk berbagi masalah dan kesedihan tentunya, tapi untuk berbagi nilai-nilai kehidupan yang baik yang bisa kalian petik dari tulisan-tulisan ini... Dan...begitulah...:)

2 komentar:

  1. Keep on dude, keep improve, by unknown.

    BalasHapus
  2. wiii ada org namany unknown... thx ya, whoever u are,,, Godbless...

    BalasHapus